Rencana
Title Filter     Display # 
# Article Title Date Author Hits
1 IMPROVE OUR WATER MANAGEMENT FOR ALL MALAYSIANS Monday, 16 July 2018 Admin 3 37
2 WHY PROPER RECALL IS IMPORTANT TO CONSUMERS Friday, 13 July 2018 Admin 3 51
3 Reducing cost of going online Thursday, 05 July 2018 Admin 3 67
4 Refer maid complaints to the NCCC Wednesday, 30 August 2017 Administrator 541
5 Kesedaran pengurusan sisa makanan masih mengecewakan Tuesday, 29 August 2017 Admin 3 804
6 ST lindungi hak pengguna elektrik Monday, 28 August 2017 Admin 3 415
7 Ikan segar beku wajar jadi pilihan Thursday, 10 August 2017 Admin 3 428
8 Untung Tiga Kali Ganda Monday, 31 July 2017 Admin 3 334
9 Jual buah, sayur busuk boleh dikenakan tindakan Monday, 17 July 2017 Admin 3 493
10 Motor insurance liberalisation : How will it affect you? Monday, 03 July 2017 Admin 3 549
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Next > End >>
Page 1 of 9

Tweet Me

NCCC - E-Aduan

Klik disini untuk membuat Aduan secara online
Atau
Hubungi Kami di talian
03 7877 9000
untuk membuat aduan

NCCC - Pusat aduan setempat bagi membantu para pengguna menyelesaikan masalah dan aduan pengguna

 

Sertai Kami di Facebook

Subscribe Newsletter

MySWITCH 2017

Maklumat Kepada Semua

Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.

Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.