KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Info Pengguna
Filters
List of articles in category Info Pengguna
Title Created Date
Chikungunya landa Hatyai, Perlis ambil langkah berjaga-jaga 15 January 2019
Food wastage leads to climate change 26 July 2018
IMPROVE OUR WATER MANAGEMENT FOR ALL MALAYSIANS 16 July 2018
WHY PROPER RECALL IS IMPORTANT TO CONSUMERS 13 July 2018
Reducing cost of going online 05 July 2018
Refer maid complaints to the NCCC 30 August 2017
Kesedaran pengurusan sisa makanan masih mengecewakan 29 August 2017
ST lindungi hak pengguna elektrik 28 August 2017
Ikan segar beku wajar jadi pilihan 10 August 2017
Untung Tiga Kali Ganda 31 July 2017

Page 106 of 232

  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • ...
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • ...

Subcategories

Isu Umum

Isu Makanan

Perumahan

Pengangkutan Awam

Rencana

Kesihatan

Hak Asasi Manusia

Polisi Awam

Pendidikan

Alam Sekitar

Perubahan Iklim

Isu OKU

Memorandum

Keselamatan Asas

Keselamatan Produk

Kempen

Kewangan

Isu Coronavirus (COVID19)

Isu SCAM

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI