KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Isu Makanan
Filters
List of articles in category Isu Makanan
Title Created Date
Kerajaan mahu lebih banyak pihak terbabit dalam sekuriti makanan 28 March 2023
Is Menu Rahmah harmful? 20 March 2023
Peniaga sambut Menu Rahmah, yakin dapat sambutan 02 February 2023
Bekalan beras negara kekal stabil, mampu tampung keperluan rakyat 27 July 2022
'Terkejut harga ikan sardin RM14 kg, kembung RM19 kg' 06 July 2022
Fishermen's market a shell of its former self 20 June 2022
'Chicken prices may soar if floated' 17 June 2022
Lagi pengantin ditipu, pesan 700 dapat 50 makanan sahaja 14 June 2022
Rising prices cause drop in wet market business 07 June 2022
Ambil langkah tangani kenaikan harga sayur: CAP 24 November 2021

Page 1 of 11

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Latest Articles

  • Kerajaan diminta pecah monopoli sektor makanan, perubatan - FOMCA
  • Luaskan konsep 'rahmah' meliputi isu kos, kualiti rumah mampu milik - FOMCA
  • LETTER | Ending the Touch 'n Go monopoly - FOMCA
  • No more Puspakom monopoly on vehicle inspections once concession ends, says Transport Minister
  • Banyak pemain bersedia tawar sistem pembayaran terbuka di tol - Salahuddin
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2023 KONSUMERKINI