KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Info Pengguna
Filters
List of articles in category Info Pengguna
Title Created Date
BIG SURGE IN COMPLAINTS ABOUT GENERAL CONSUMER PRODUCTS 26 June 2014
4,915 COMPLAINT LODGED AGAINST AUTO INDUSTRY LAST YEAR 26 June 2014
MORE RECEPTIVE TO CONSUMERS' COMPLAINT 26 June 2014
NCCC: LESS COMPLAINTS BUT VALUE OF LOSS INCREASED 26 June 2014
GAJET PALSU, KEROSAKAN KERETA BARU KELUHAN UTAMA PENGGUNA 2013 26 June 2014
CONSUMER GROUP QUESTIONS NEED FOR TELCO CLIENT REPORTS 20 May 2014
GETTING A CAR: ADDITIONAL TIPS 06 May 2014
CAR - BUYING NEW VS. BUYING USED 06 May 2014
4 BASIC DIY CAR FIXES FOR NOOBS 06 May 2014
BUDAYAKAN AMALAN JIMAT TENAGA 05 May 2014

Page 70 of 232

  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74

Subcategories

Isu Umum

Isu Makanan

Perumahan

Pengangkutan Awam

Rencana

Kesihatan

Hak Asasi Manusia

Polisi Awam

Pendidikan

Alam Sekitar

Perubahan Iklim

Isu OKU

Memorandum

Keselamatan Asas

Keselamatan Produk

Kempen

Kewangan

Isu Coronavirus (COVID19)

Isu SCAM

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI