KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Isu Umum
Filters
List of articles in category Isu Umum
Title Created Date
Be cautious of fake Bank Negara app, warns Bukit Aman 11 May 2021
PKP: Penggunaan elektrik dijangka meningkat 10 May 2021
Honda Malaysia panggil balik 77,708 kereta 03 May 2021
Falling for ‘high returns’ promise 26 April 2021
Awas! Jangan terpedaya scammer 'pancing data' 26 April 2021
Scammers cash in on opportunity 21 April 2021
EPF: Members will continue to earn dividends up to age 100 21 April 2021
Scammers hunting for victims on social media 21 April 2021
Beware of motor insurance vultures 19 April 2021
71-year-old woman loses RM18k in love scam 19 April 2021

Page 7 of 65

  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11

Latest Articles

  • Cadangan larangan jualan beras putih tempatan kepada warga asing tidak relevan – FOMCA
  • Krisis makanan ‘lebih parah’ jika bergantung beras import
  • Jualan Rahmah: Komitmen segera kerajaan atasi krisis beras - Persatuan Pengguna
  • Fomca: Rahmah Rice Sale is govt’s quick measure to ease people’s burden
  • Banyak aduan beras tempatan kurang di pasaran - Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2023 KONSUMERKINI