KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Isu Umum
Filters
List of articles in category Isu Umum
Title Created Date
Loan sharks trap unsuspecting victims 19 April 2021
Kahwin tak jadi, lesap RM223,010 16 April 2021
Polis kesan penipuan guna web palsu Maybank2u 16 April 2021
‘Why are our good veggies going overseas while we eat low-quality, high-priced imports?’ 15 April 2021
Maybank warns of new fake banking website created to steal customer details 15 April 2021
Inefficiency the main issue in water management 15 April 2021
Bukit Aman: Online jewellery scams on the rise 09 April 2021
Hati-hati penipuan jual beli barang kemas tak wujud 08 April 2021
Dua warga emas ditipu RM100,000 pelaburan tanam padi di Kemboja 02 April 2021
Consumers left in unfavourable position 01 April 2021

Page 8 of 65

  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • 12

Latest Articles

  • Cadangan larangan jualan beras putih tempatan kepada warga asing tidak relevan – FOMCA
  • Krisis makanan ‘lebih parah’ jika bergantung beras import
  • Jualan Rahmah: Komitmen segera kerajaan atasi krisis beras - Persatuan Pengguna
  • Fomca: Rahmah Rice Sale is govt’s quick measure to ease people’s burden
  • Banyak aduan beras tempatan kurang di pasaran - Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2023 KONSUMERKINI