KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Rencana
Filters
List of articles in category Rencana
Title Created Date
Waspada Ketika Guna Khidmat Agensi Pelancongan 15 September 2015
Tiba Masa Kuat Kuasa Peraturan CRS 01 September 2015
Bijak Klik, Elak Jerat Kedai Siber 19 August 2015
Pembeli Jualan Kredit Perlu Tahu Hak Pengguna 05 August 2015
Perkukuh Integriti, Perangi Rasuah di Cameron Highland 23 July 2015
The Pros and Cons of Drafting Documents Without Lawyers 13 July 2015
Pertambahan Kenderaan Punca Sesak, Pencemaran 07 July 2015
AIR BORING 03 July 2015
Produk Tiruan Rugikan Pengguna 23 June 2015
Lebuh Raya Perlu Dipastikan Dalam Keadaan Baik 12 June 2015

Page 9 of 10

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...

Latest Articles

  • Cadangan larangan jualan beras putih tempatan kepada warga asing tidak relevan – FOMCA
  • Krisis makanan ‘lebih parah’ jika bergantung beras import
  • Jualan Rahmah: Komitmen segera kerajaan atasi krisis beras - Persatuan Pengguna
  • Fomca: Rahmah Rice Sale is govt’s quick measure to ease people’s burden
  • Banyak aduan beras tempatan kurang di pasaran - Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2023 KONSUMERKINI